Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

December morgon

Av sus - 1 december 2010 09:14

Så där ja, då har vi klarat av november månad, å jag säger Välkomen December :) Nu är vi då inne i julens månad, lucia och Nyåret, finns ju faktiskt en hel del som livar upp dennna kalla vinter månad .  Så alltså -Goder morgon på er, så här den 1 december    

I går föll en sten från mitt hjärta, en tung jäkla sten av oro..Min dotter fick änteligen ett jobb -Yees !!  Hon har ju ett litet barn, och är mitt i en sepration från sin sambo, så oron över att hon inte hade inkomst var mer än lovligt oroande. -Men nu är det löst, iaf för stunden, så skönt såå !!!   Härligt när saker å ting löser sig.   

Jag läste nyheterna  och såg att nu är det stora förseningar i tågtrafiken -Skulle man bli förvånad ??    När snön faller i svergie är ju ständigt tågtrafiken och även biltrafiks kaoset ett faktum -Att de ska vara såå svårt att va förberedd inför detta väder, som faktsikt infinner sig varje år - Årstiden vinter och snö, är ju inte direkt ett nytt fenomen i svergie. 

Snö är det,kallt är det, och varje år återkommer det  - Var beredd !!   -Hur svårt kan det va ??



Nu ska jag ta å sätta fart på den här dagen, de ska diskas/ de ska bäddas/de ska duschas / -Idag är en ny dag, å nu jäklar ska jag se till att komma ur min "Koma" -Så fullfart är uppmaningen till mig själv !!!!!!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards