Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 26 december 2010

Av sus - 26 december 2010 18:41

Kände för ett inlägg, men jag har total idee torka, men nått vill jag ändo "komma" me ;) Så det får bli nån form av Blogg lista istället då .

 

Favoritcafé: Inget speciellt, 

 tv program just nu: .  House
Vanligaste färgen på mina kläder: Antagligen svart å grönt.

Mig själv med tre ord: Lugn, familjekär,ärlig.

Humör just nu: uttråkad.

Är det nåt du absolut inte äter:  Lever i alla former.

Hur många kuddar sover du med:  2 stycken

.Morgon- eller nattmänniska:  Inte morron människa iaf ;:)

Sparare eller slösare: Något mitt emellan ;).
Hur många barn vill du ha när du blir stor:  HAde vela ha tre..Men det blev bara ett.

Bio eller promenad: . Gärna promenader, Men bio kväll, står oxå högt ;)
Största svaghet: . Godis råtta, då framför allt chocklad  -I mängder :)
Det här är jag bra på:  Att tänka på andra ;)

Chips, morötter eller godis?  Måste ju säga Godiis ;)

Stökigt eller välstädat?  Välstädat ..e ju skönast iaf ;)

 Kaffe, te eller inget? !   Kaffe,Kaffe - Mitt livs elixir ;)
Har du en besatthet?  Ska va det dära förbenade nikotinet då ;)

Av sus - 26 december 2010 12:26

Goddagens :)  Så är mellandags rean i full gång ;)  Hade väl en tanke på att ge mig iväg å kika lite...men jag känner mig ganska så slö å lojj, så vi får väl se hur de blir med det ;) än så länge får de ligga på is .  Jag känner nog mest för att vara hemma å myse lite...är lite sugen på nått helt annat än julemat...så jag skulle kunna tänka mig att laga lite indiskt idag, blir ju helt annat det ;)  Så kanske hyra nån bra film på de...men ska först kolla om tv tablån har nått som kan locka .   Nu planeras de nog fullt för Nyårs firande..Men inte här...Ska iväg å käka en bit mat hos en vännina, och lär nog sova under tolvslaget...Börjar nämeligen jobba kl: 08:00 på Nyårsdagen, så nå hiskeligt firande blir det inte för min del.  Sen vet jag inte om jag tycker de e så där jätte märkvärdigt med Nyår....Var mest när jag var yngre, då var den dagen förknippad med Partyyy och festande långt in på små timmarna...men de var då det.   

Skapa flashcards