Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 22 december 2010

Av sus - 22 december 2010 07:04

   Jag önskar dig frid på livets resa

Jag önskar dig glädje i ditt dagliga sökande efter den person
som det var meningen att du skulle bli

Jag önskar dig modet att klara av de motgångar du kommer att stöta på i livet

Jag önskar dig friheten att följa dina drömmar genom livet

Jag önskar dig lika mycket lycka som du givit mig.

Av sus - 22 december 2010 06:44

Börjar undra om en del skaffar Katt...För att det är mindre "jobb" än med hund ?? Börjar undra om en del skaffar katt, för att man anser att den inte behöver så mycket omsorg ??   Idioter     Jag har en katt som bor här i huset, en ute katt, en katt som börjar bli till åren, han är säkert en 14/15 år.   Den katten skriker hjärtskärande...När han står ute och vill in, ingen kommer !!!  Eller när han står i porten och vill in till sin familj !!!   Jag har sprungit ut hur ofta som helst och släppt in han, även Natte tid faktiskt ..... Ska det vara så svårt att ta ansvar för sitt Husdjur oavsett ???  Tycker så synd om denna kissse,  på sommrarna när dom reser på semester så lämnar dom kisse ute, ensam, utan kattvakt -Idioter    Jag funderar starkt på att anmäla detta - Tycker så synd om den gamla katten.

myspace layout images

Av sus - 22 december 2010 06:21

God morgon, sitter med kaffe å bloggen    vanliga morron rutin med andra ord ;)  I dag har jag en del att stå i...vet inte varifrån jag ska få orken och lusten....Men , men antar jag får tvinga mig då . Jag behöver fixa några sista julisar,behöver dammsuga av lite, behöver göra en Jansson och lite annat pyssel.  Börjar fasen fundera på om jag fått en deprission eller  nått ??....För det här liknar inte mig, totalt viljelös, orkes och kraflös....Börjar jobba den 28.....Inte för att jag e okej ännu , men , men....Jobba gör mig förhoppningsvis gott.   

Skapa flashcards