Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Djupt" lågtryck"

Av sus - 26 juli 2011 18:04

Ingen bra dag, ensamheten "äter" upp mig, jag i fråga sätter mig själv utan pardon !! I fråga sätter livet,i fråga sätter meningen, ifråga sätter mig, mig å mig !!  De är lesssamt idag :/ jag känner mig övergivet ensam, bottenlöst ensam....Det sliter i mig !!  Jag har få bekanta å ännu färre vänner...Nu har då slutligen oxå min dotter tagit avstånd från mig..................För mig talar det ett tydligt språk...Nått gör att människor inte "står" ut med mig. Å jag förbarmar den dagen jag fick min psykos...17 år sedan........Men ack va den "förstörde" i mitt liv, den massakerade massor!! Tårarna strilar för min kind...Vet inte riktigt...orkar inte riktigt....Bara gråter :/ Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe ...Lesset,orkeslöst och en smula förtvivlat är det här i afton.

 
 
vickan

vickan

26 juli 2011 21:33

Livet kan vara tufft ibland och att ta sig upp ur en psykos kan inte var lätt. Jag förstår att du känner dig ledsen och framför allt om du nu känner att även dottern tagit avstånd men du vet äl ordspråket "blod är tjockare än vatten". Hon tar bara en liten kort paus. Det här tar ni er igenom. Sänder 1000 styrke kramar till dig vännen. Kram!

http://annehlie.bloggplatsen.se

sus

27 juli 2011 16:15

Härligt, denna komentar behövde ja verkligen i dag ;) Tack snälla.

 
Maria

Maria

27 juli 2011 09:37

Hej Sus! Tack för titten i min blogg, roligt när nya bloggare kikar in :) Hoppas du får en bättre dag idag än igår. Kram

http://maria9.bloggplatsen.se

sus

27 juli 2011 16:16

Hej ;) Nja, bättre vet ja inte :/ men åtminstone mindre "djävligt" . Kram

 
Anna

Anna

30 juli 2011 01:12

Livet kan verkligen te sej hopplöst ibland du... Lider med dej. Kramar!!

http://levamededs.bloggplatsen.se

sus

30 juli 2011 21:42

Tackar för kramarna å kramar tebax;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Skapa flashcards