Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 13 december 2010

Av sus - 13 december 2010 21:31

Nu är klockan kväller och så småningom närmare det sig  nanna kudde...Då se ni,,..som ett brev på posten, så gör han så entre här, han sitter retfullt å pickar i min själ -Se god afton Herr Ångest :(  Inte bjöd jag in han ikväll heller...är en fräck än det där...HAn bara "kliver" på när man minst anar , Undrar om han tänker stanna hela natten, eller om han släpper sitt grepp innan det är daxs att krypa i säng.   Blir så "matt" av de här, ångesten dränerar en på all jäkla energi, men jag ska ta det lungt, rikta tankarna mot annat....så blir jag nog kvitt han så småningom.   

Av sus - 13 december 2010 18:46

Så där ja..Då e det klippt ;) Jag tordes klippa mig, har ju vandrat runt i mitt långa hår som bara hängt i cirkus 10 års tid,samma frisyr ..Men nu ni..E jag nyfrissad ;) Speciellt nöjd..Nääh :(  Men så vet jag ju att de är så fort jag klipper av en del på längden, men de duger och jag vänjer mig med tiden  !!!!   


 Idag har jag umgåtts hela dagen tillsamans med min dotter,  

   vi  har haft så myysigt, vi klippte oss båda två, sen blev de lite kikande i affären, sen avnjöt vi en god lunch, sen åkte vi hem till mig och kikade på en video - Jätte trevligt     



Av sus - 13 december 2010 05:47

Goder morgon :)  Vaknade 04:20   Men det var inget skönt uupvaknande, hjärtat skenade,kallsvettig,rastlös, "kastade" ,snurrade och vred på mig, paniken och ångesten hade väckt mig     Insåg att det var ingen ide att ligga kvar,och dras med ännu mer i det där, utan jag klev upp istället , men roligt sätt att vakna på.....-Defenitivt inte     Så nu är jag alltså uppe, men trött som bara den, men ångesten har inte riktigt släppt greppet om mig, så det är ingen ide att försöka gå och lägga sig igen, inte förräns den släppt !!! 



CommentBuddy

Ovido - Quiz & Flashcards