Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 9 december 2010

Av sus - 9 december 2010 22:24

Som sagt, jag har ju inte mått på topp på senaste, e låg, befinner mig i ett lågtryck, helt slut rent mentalt, så jag blev sjk skriven.  Lite  jobbigt...........  


.Såg de först som ett nederlag...känns skiit...

Men sen kon jag på att det är bättre att se sjk skrivningen som tid för återhämtning.   -Förhoppningsvis !!!  Så jag börjar jobba först efter julhelgen.  Så då ska jag ha tid att fylla på min reservtank lite.   Jag försöker vara ute och gå mycket, jag försöker att inte planera så mycket, utan jag tillåter mig att ta dagen som den kommer och låter "dags formen" styra.   Så måste de få vara just nu iaf.  

Av sus - 9 december 2010 18:01

Har inte varit mycket bloggande här inte..Har haft barnbarnet här i två dagar, så det har varit full rulle ;)  Den lille har varit kinkig,pipig och gnällig,han har bök med magen, å det påverkar hela han förståss!!!    Hur härligt det en är med barnbarn...så är jag ovan vid allt detta , så onekligen så är det ganska skönt att han är hemma hos sin mamma igen.   -Absolut har det varit underbart att få rå om den lille, underbart men intensivt och jobbigt . Jag är ju inte van att starta mina mornar 05:00 ...dessutom i fullt ös , hör inte till vanligheterna .   Så den här mormorn är lycklig  å varm i hjärtat, men ack, men ack så trött ;)    

Ovido - Quiz & Flashcards