Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 15 december 2010

Av sus - 15 december 2010 19:13

Håller på att laga middag, vilket är ganska sent för att vara jag ;) Men jag har gått på "sparlåga" efter begravningen, så de är först nu jag orkat ta tag i middags lagningen , - Bättre sent än aldrig.    Det är många tankar som snurrar...Hur "klarar" man av som förälder att klara av nå liknande ????  Att mista sitt barn...är alltid fruktansvärt....Att ens barn dessutom tar livet av sig...Måste vara omöjligt ännu värre...........Att sen dessutom vara den som "hittar" sitt barn, Hängd......Hur, hur tar man sig vidare efter nått likande ??  - Usch !!!  Jag finner inga ord..jag har bara tårar.   ///  På nått vis, på nått sätt, så går livet vidare......

 

Av sus - 15 december 2010 17:28





Tryck på bild - Om du vill ha fler besökare till din blogg !!!!! 

Av sus - 15 december 2010 17:11

I dag har jag varit på begravning, och sagt farväl till en väldigt ung människa, en människa jag känt sen personen föddes .....Personens liv tog slut vid 18 års ålder...Eller rättare sagt personen satte stopp för sitt liv vid 18 års ålder. Jag ställer mig frågan  -VArföör ?? , VArför???  En fråga som vi är många som ställer , men en fråga vi aldrig kan få ett svar på.   Så tragiskt, så onödigt,,,,Fruktansvärt...Finns inga ord, inga alls.   Du fick en otroligt vacker begravning, måpnga tårar som föll -  "Sov gott Lilla vän " , Vi ses i NAnigiala.  

Ovido - Quiz & Flashcards