Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 6 december 2010

Av sus - 6 december 2010 21:12

Min dotter är 21 år, alltså fick jag barn för exakt 21 år sen, jag känner mig inte mycket äldre än då...Men logiskt...Är dotra 21 år,så innebär de oxå att jag är 21 år äldre..Hur jag än vrider och vänder på det   Men jag känner mig som sagt inte som det, 21 år äldre, nipps inte alls...Trodde jag ;) Har ju så tillbringat hela helgen med och vara barnvakt åt barnbarnet, ett lite hängigt barn,och väldigt aktiva nätter....Hehe...Hur har jag orkat me de där,?? Alla vak nätter,allt lirkande,allt "passande"...-Jag e helt sluut *ler* Somliga skulle ha mage *ler* och påstå  att de är för att jag lagt på plus år,exakt 21 stycken..Hehe...Men jag är envis *ler* och hävdar att de är bara mitt " barn" som blivit "stor", vuxen, -Absolut inte jag som blivit äldre *skrattar*  

Ovido - Quiz & Flashcards