Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Alla -Men ingen

Av sus - 24 maj 2011 16:50

Ibland uppstår ju irritation mot kollegor på sitt arbete, ganska naturligt !! Ibland kanske man har kollegor som sätter i system att "glömma" sina uppgifter...Alla tänker å tycker en massa, det snackas till höger å vänster...Men så kommer den dagen då detta kommer upp till ytan och ska tas upp på ett möte...Å då ni....-Då är det helt plötsligt inte en ända en som har nån åsikt, absolut ingen??  Dettta gör mig så förbannad..Riktigt arg...Jag tiger inte på mötet..Jag står upp för vad jag säger om folk i deras frånvaro...Det står jag för även  i deras närvaro  !!!!!!!!!!!  Det som blir irriterande när man inte får nån uppbackning i dem lägena är att helt plötsligt är åsikter som en hel personal grupp har...Bara ens egena ....Varför är det så här ...? Snackas på fika raster å d.y.l det går bra det..Men sen på möten då drabbas folk då plötsligt av en tunghäfta   ..Å man får stå "ensam" om en hel personal styrkas åsikter....Blir fööörbannad !!!

 
 
Anneh

Anneh

24 maj 2011 19:16

Jag kan inte annat än hålla med dej!! Det är så fegt att sitta och prata skit, och sen står man plötsligt inte för det man säger.. Ha en bra tisdagkväll!

http://anneh.bloggplatsen.se

sus

20 juli 2011 21:12

Jag njuter av kvällen ;)

 
Anna

Anna

27 maj 2011 20:50

Det är väl väldigt svenskt att göra så. Prata bakom ryggen går bra, men inte att stå för det sedan.
Håller med dej helt och hållet!! Jag skulle också blir förbannad!!!
Kram!!!

http://levamededs.bloggplatsen.se

 
vickan

vickan

1 juni 2011 22:07

Inte kul men tyvärr ganska vanligt, åtminstone bland oss kvinnfolk. Tycker att om man inte kan stå för det man säger på fikarasten så är det bättre att hålla tyst då också. Ärlighet varar längst. Synd att du fick ta hela skiten. Hoppas de andra fick sig en åthutning av dig efteråt.

http://annehlie.bloggplatsen.se

sus

20 juli 2011 21:11

Nädåå Ingen fara ;) Jag börjar bli van *ler.

 
J

J

6 juli 2011 09:57

Mmmmm känner igen mig i det där, så trist och man blir arg och besviken.
Många idag saknar verkligen ryggrad å mod att stå upp för saker å ting när de väl kommer till kritan

http://oneocean.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards