Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 30 december 2010

Av sus - 30 december 2010 08:28

God morgon ;)  Idag väntar en mor och dotter dag - Alltid lika trevligt  Vi har/hade planer på att gå på bio idag , mitt på dagen, men utbudet på dag tid är bara tecknat och barnfilmer å så en å annan som vi inte vill se ;) Så det lutar nog åt lite schopping och lunchning istället ...Men, vi får ällan se va dagen bjuder på .

 Så med andra ord så är jg Ledig idag, idag och på Nyårsafton, men på Nyårsdagen börjar jag jobba kl;: 08:00 på morgonen, å ta sig till jobbet så daxs en "röd" dag...E inte lätt inte ;) Inte när man åker komunalt iaf. Får fasen åka hemifrån super duper tidigt...Kring halv 7, så jag misstänker att jag sover över  Tolv slaget .     

Av sus - 30 december 2010 08:15

   Inget är ett problem föränns du gör de till ett.


   Jag är mot dig..som jag vill du ska vara mot mig.


   Ödsla inte energi på sånt du inte kan göra något åt.


   Tankar är ingen sanning, utan bara tankar.

                                                  
                     

   En sak och en dag i taget.


  Ha drömmar, även dom som kanske aldrig förverkligas.


 Du gör DINA egena VAL.


                                   Detta var lite av min "Livsfilosofi de ;)

Skapa flashcards