Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Svenskarna

Av sus - 12 december 2010 18:22

Gårdagens bomb attetntat mitt i centrala Stockholm, förvånar mig inte det minsta tyvärr :( Det terror attentat som skedde mitt i julruschen i Stockholms City...Är tyvärr nog bara början.  Så trött på att behöva försvara mig med _Nää jag är inte Rasist, är knappast de det handlar om längre, här handlar de om helt andra saker än så.  Det som skrämmer mig är att svergie och svenskarna måste få upp ögonen -Nuu !!!!!  Innan de är försent !!!!!!!   LÄS HÄR .    Å så svar på följd frågan NEJ jag är inte rasist, jag är bara Realist och inser att  invandrings politiken är hel sne,snarare än den enskilde indvandraren.    

 
 
IL

IL

13 december 2010 12:41

Sv,

Hej! Tack för dit inlägg! :)
Jag håller med dig fullständigt! Det är jätte läskigt, nu när det har börjat så är det bara att vänta på nästa tillfälle. Vilket kan hända vartsom och närsom :-/ Det är jätte tragiskt!

Fin blogg du har! :) Ha en fin dag!

http://il.bloggplatsen.se

sus

13 december 2010 18:23

Tackar å bugar :) // Jopp -Läskigt är det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards