Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

nja...Kanske

Av sus - 24 november 2010 10:18

Godagens ;) Här rullar morronen på mot förmiddag, är min lediga dag, så jag slappar å tare lungt.  Det är väl vardagslyx om nått, eller hur ?? Jag ska sätta fart med å valla snabel draken, så här blir fritt från dammråttor, sen ska jag krypa ner i ett varmt bad, med tända doft ljus  -Just sånt -E vardagslyx.  I går...I ett svagt ögonblick...så lovad ejag min vännina att vi skulle ta en låång prommis idag ...Men när jag blickar ut genom fönstret, så kan man lätt påstå att jag ångrar mig ...Hehe...Men å andra sidan finns det få saker som är så upppiggande som just vinter promenader -Så, den tål å suga på en stund. .....Hur var dte nu...?? Hmmm...?? Jo Just    Snabeldrake å dammfritt , så en lär lyfta ändan härifrån nu då .


Tjingeling  

 
 
Q Mitt i Livet

Q Mitt i Livet

24 november 2010 13:19

Snabel Draken ;)! Bra namn ! genast blev det så mycket roligare. Städning kan vara ganska kul till musik. Men... Jag håller på en stillsam aktivitet. Det där mysiga badet lät gott och mysigt ett perfekt nyttigt alternativ i vinterland. Med Bubblor ;)! / QMiL

http://lemarcmakemyday.bloggplatsen.se

http://lemarcmakemyday.bloggplatsen.se

sus

24 november 2010 14:14

Hejsan, Tack för att du kikade in här :) Eller hur..Musik när man städar är ju ett måste ;) HA en frts fin dag.

 
annemon

annemon

24 november 2010 13:33

Goddagens själv,kul att du kikade in och lämnade spår efter dig, alltid kul när någon gör det. Ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

sus

24 november 2010 14:14

Go dagens på dig med :) Ha en frts bra dag i snö yran.

 
emmi

emmi

24 november 2010 14:45

Hej! Kolla in massor av London uppdateringar på min blogg! :) Ha en fin dag, kram

http://fashiontwisted.blogg.se

sus

24 november 2010 15:06

Tack för din komentar. Känns lite som du "raggar" läsare, snarare än "besökte" min blogg ;) ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards