Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 13 november 2010

Av sus - 13 november 2010 21:13

Jag funderar en del..hur jag än gör så blir det galet, för min egen del alltså.  Har så himla dåligt samvete för att jag inte varit å hälsat på min mamma på ganska länge ...å det känns uselt. Fastän de finns det ju en bakgrund och anledning till....Nu har jag bestämt att jag ska åka dit i morgon, men det skapar i sin tur istället en himla ångest hos mig, min mamma och jag har en minst sagt knepig relation, och alla besök hos henne blir hur "tokiga" som helst.  Så hur jag än gör så känns de ur jobbigt..Valet står mot att Inte åka dit alls = Å få stans sämsta samvete Mot att åka dit = Å må väldigt dåligt efteråt - Lite som att välja mellan "pest å kolera".

Av sus - 13 november 2010 08:36

Sitter här å fyller kroppen med koffein, och jag känner hur jag sakta vaknar te liv -Men de e sakta de *fniss* -God morgon på er !!  Idag behövs här städas och sen ska jag iväg med en vännina för lite schopping, men som sagt innan de så behöver jag ta tag i städeriet -Å de tar emot , ska ni veta       Vädret e en grå å trist story, så idag skulle den ultimata aktiviteten va å krypa upp i soff hörnet med

Men så blir det ju inte, å morgon dagen e oxå bokad , då har jag lovat å åka å hälsa på mammsen, helgerna  är ju oftast sånna -Bokade å klara.

Ovido - Quiz & Flashcards