Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 18 november 2010

Av sus - 18 november 2010 21:25

Fji fjaan så jag fastnat framför den här datan..E bergis dunderklister på stolen ;) För jag har då fasen inte kommit loss på hela kvällen ;) Så sbsolut e det klister ...Kan inte tro annat . Men nu ska jag slita mig från både stol å data ;)  Jupp så fåre bli :) Finns ju en burk till å fastna i ...Tv då alltså..Så nu blir det out of space här. Raka spåret ner i söffa å så zappa på tv:n ett tag då ist.  

Av sus - 18 november 2010 19:30

I morgon har jag min lediga dag, och sen jobbar jag under helgen. Jag ska imorgon gå till dagis och hämta mitt barnbarn   kan inte tänka mig nått trevligare sätt att tillbringa min lediga dag på , än att umgås med den goodingen.  Då personalen på hans dagis, dessvärre e usla på att gå ut med barnen iaf den här årstiden, sitta på gårn å sola på sommarn...De däremot går bra..., så fär jag å barnbarnet ta en sväng till parken innan vi går hem för att börja med middagen.  Uttrycket...Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder tycker jag verkligen den dagis personalen bör ta till sig. -Sån tur att jag inte har nått emot att va i parken trots kylan ;) 

 

Av sus - 18 november 2010 18:03

Vill du väl att många ska göra ??? Isf tycker jag du ska testa det här.   fler besökare


 

Av sus - 18 november 2010 13:37

     

Av sus - 18 november 2010 13:19

På "gator "å inne i centrum står det ju ofta försäljare av någeslag. B.l.a för elbolag och telefoni -Inge konstigt med det !!   Men då återstår frågan...Ska dom inte ha någon slags urskildring på "vem" dom försöker sälja till ??  Jag jobbar med utvecklingsstörda och en av dem jag jobabr med blev igår "påhoppad" av en försäljare, å det resulterade i att den jag jobbar med skrev under ett avtal, som personen i fråga inte har en möjlighet att kunna förstå !!!!   Bra j.vla fräckt anser jag. Det här är dessutom en person som du så tydligt kan se på att det är fråga om en utvecklingsstörning. VAd har man som säljare för moral när man försöker sälja,skriva kontrakt med någon som man vet inte har förmågan att förstå ?????  -Höjden av fräckhet !!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards