Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 15 november 2010

Av sus - 15 november 2010 22:00

Nu sätter jag punkt för den här dagen , känns som de är daxs å förflytta kroppen ner i lopplådan   Hehe...Å inga sånna aktiviteter utan bara sömn, sömn  Zzzzzz. Hehe..Där fick jag fart på er fantasi va ;) Ni ska inte skena iväg så fasligt *skrattar.   Å sånna aktiviteter kan man ju hålla sig mä på en massa andra ställen än i Lopplådan ;) ...HAr jag hört bör tillläggas *asg* .  Haha...Värst så de spårade här, jag spårade ur totalt ;) -Övertrött kan man lätt påstå.    Go natt

 

Av sus - 15 november 2010 21:34

Öka trafiken till din blogg ;) . Enkelt !! Å det funkar:) Testa.

Mer besökare  - Nu !!!!

Av sus - 15 november 2010 17:48

Mitt liv har varit kantat av uppförsbackar mycket sorg och tårar. Det har varit slitsamt mellan varven. Det som alltid har fått mig att "orka" lite till/ Kämpa ännu mer...Det är kärleken för min Dotter,min älsakde dotter som har tillfört mitt liv så oändligt mycket med glädje. Nu har hon dessutom fått barn och mitt liv har än en gång berikats med en härlig liten människa.

Jag tackar min dotter som bara genom att finnas gett mig orken, viljan att kunna och orka komma vidare. TAckar henne för den otroliga kärlek jag känner i mitt hjärta.  

Av sus - 15 november 2010 17:27

Detta är ju det värsta med den här årstiden..-Mörkret !!! Klockan är strax halv 6 och mörkret är redan här....Gillar jag Not !!  Men som turens är så finns ju stearinljusen, dom är de daxs å tända här nu, och då blir den mörka kvällen genast mysig . En riktig stämmningshöjjare !!!  Men som sagt himla mörkret är bra jobbigt, å det gäller å passa på och vara ute när ljuset och om man har tur även solen visar sig.

Nu är det out of space som gäller här.  

Av sus - 15 november 2010 16:18

Fixade det här, för ca en kvart sen...Då sa min statistk att jag haft 4 besökare på bloggen idag...............

Nu en kvart senare.... 14 besökare.  Det funkar verkligen -Va skoj. Här testa du med :) 

Fler besökare   

Jul

Av sus - 15 november 2010 15:41

Börja snacka om jul redan nu..:) Känns antagligen lite långt borta..Men vips så är den här Julen och den efter längtade julafton. Jag brukar ju till jul göra eget julgodis, då brukar jag passa på å göra en extra laddning -E ju en perfekt julklapp.   Sen tycker jag att det blir extra skoj , om man gör en personlig ask, lr målar en skål eller nått sånt att lägga godiset i och sen slår in det vackert i selafonpapper !!

 

Av sus - 15 november 2010 07:56

nu närmar vi oss jul..går fort och sne har vi den här, helgen som skall vara en lycklig familje högtid....Men tyvär  är den ju inte det för alla. Julen kan för många vara en av de värsta helgerna som finns, dels för alla ensamma människor som inte har någon att dela julen med. Men framför allt tänker jag på de barn som växer upp i en alkoholist familj...-För dom barnen utbryter helvetet över julen. Jag minns så väl själv hur det var. En helg som oftast var kantad av skrik och gräl, mat som vart vidbränd (Pga fylla), lr så fanns inga pengar över till julmaten alls. Så de där med att barn älskad julen.._Det kunde jag aldrig hålla med om.  Skänker en tanke till alla dessa barn.  

Ovido - Quiz & Flashcards