Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Måndagens

Av sus - 29 november 2010 10:28

Ny dag, ny vecka och nu jädrans går det fort till julen.  Dom flest av oss advents pysslade nog i går , upp med stakar i fönster och på bord.    Här är inte pyntat..Jag är nämligen inne i ett "lågtryck" orken å lusten är lång gone..Känner mig som en urvriden disktrasa eller nått, men som sagt en ny dag - Å jag tar i med nya tag :)

Jag har kämpat på i uppförsbacke ett bra tag nu, å nu kasar jag bara neråt , ett steg för varje steg jag tar uppåt -Det går trögt i backen med andra ord -Men idag, tar jag iallafall två steg framåt och bara ett bakåt -Så de är ju ett framstaeg det !!


Å se nu var det färdigt gnällt ;)  Nu ska den här kroppen transporteras ner i badet för att sne tryckas in i kläder, och sen är det utgång som gäller här -Inget piggar upp så, som lite friisk luft. 

 
 
Viola

Viola

29 november 2010 11:16

Oj, vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

http://violasplace.blogg.se

sus

29 november 2010 11:46

Hej. Jag ska kika in på din blogg :) Ha en fin dag.

 
Anita

Anita

29 november 2010 11:25

Önskar dig en trevlig promenad och njut av solen, om den är hos dig som den är hos mig.
Jätte fin blogg du har.

http://anitas.bloggplatsen.se

sus

29 november 2010 11:46

Tack för den fina komentaren :) Jopp, den kikar fram härmed, så jag ska passa på å njuta av dom gula strålarna ;)

 
Anna

Anna

2 december 2010 13:22

Vet alltför väl hur det känns att känna sej så där. Det är ju bara att ta varje dag som den är och göra det bästa av den. Men det är ju lätt att säga... Hoppas iaf att du mår bättre!! //Anna

http://kavril.bloggplatsen.se

sus

2 december 2010 14:58

Usch ja, sånna här dar e motiga. Men idag har jag åtminstone lite ork., å de e skönt. Ha det bra -Anna, så kanske vi "syns" igen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards