Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Undrara..Dom kanske va bra.

Av sus - 27 november 2010 18:32

Har tryckt på verenda knapp. Har bytt batterier, svurit långa ramsor...Men inte sjutton funkar dvd kontrollen för de inte :(  Va nere och hyrde 2 filmer som jag tänkte skulle få förgylla min kväll -Men tjii fick jag. 

Jag hyrde :   Up in the air med George Clooney och Rember Me, med Lena olin.

Om dom filmerna va bra får jag inte reda på..Inte ikväll iaf . Gissa om det är irriterande.    Så det får ällan bli en hederlig tv kväll istället då.

 
 
Amanda

Amanda

27 november 2010 21:39

Hej ! :D Jag skulle vilkja tipsa dig om min dagens blogg som jag utser ikväll! Du har väldigt fin blogg och storchans att vinna! ;D Så gå in och kommentera i mitt inlägg bara så att du är med :D

Ha en fin lördagkväll! :D

http://amandamattsson.weebly.com/blogg.html

sus

27 november 2010 23:25

Tack för besöket ;) Önskar dig en fin advent

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards