Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Första

Av sus - 22 november 2010 10:46

Frtf sitter jag i morronrocken ;) Börjar inte jobba en på ett par timmar, så här e ingen stress. Ute regnar det är grått å trist, en typsik novemberdag . Nu är det inte alls långt kvar till första advent, mys pys tycker jag, blir så vackert och stämmnings fyllt med advents stjärnor och alla ljusstakar, är man ute å promenerar en kväll å kikar upp  på husen så är det riktigt vackert att se alla stjärnor i alla fönster.  Jag gillar advent, vi behöver advent så vi får lite ljus så här års. På advent brukar jag bjuda hit min dotter å mitt barnbarn, förståss blir det pepparkakor och glögg, pepparka med lite ädelost på -Så himlans gott och det tillsamans med glögg -Det är smaker som riktigt "gifter" sig med varann.

 

 
 
Lena med c

Lena med c

22 november 2010 11:00

Det var kloka ord från dig. Håller med precis! Förresten sitter jag med i morgonrocken ännu, börjar jobba kl 14 idag. Vi i kören ska sjunga första advent, "Hosianna", jag tycker det är den viktigaste psalmen på hela året!

http://lenac-son.bloggagratis.se

sus

22 november 2010 11:33

Hej där :) Visst e de härligt å slippa stressa på mornarna :) Ha en fin dag, och tack för titten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards