Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Välfärds svergie

Av sus - 14 januari 2011 11:44

Kan man inte ens få vara sjuk i "lugn å ro"...Längre ?? !!  Jag har ju haft mitt psyket som har haltat lite fram å tillbaka i ett antal år, alltså har jag ibland blivit tvungen att vara sjuk skriven.   Men nu har jag då lyckats jobba i 3 års tid...Utan sjukskrivning, men så i december, blev jag sjukskriven i 3 veckor, jag hade sån förbenad ångest och var helt dränerad på ork.  Så kom då pappret från f -Kassan idag..Där jag fick AVSLAG !"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Innebär alltså att jag inte fick ngra försäkringskasse pengar...Å alltså har jag en veckas lön att vänta denna månad   ............. Hyran måste

ju för fjaaan betalas även denna månad.....- Idioter !!!!  Om man då som jag varit sjk skriven för psyket, så är det här GARANTERAT inte saker som får en att må bättre.  Tycker min sjukdoms amnesti kunde underlättat lite här.....Syns ju att jag var HELT sjukskriven i 13 år, blev erbjuden sjuk pension, hela tiden, men jag tackade alltid NEJ. Så nu då sen 3 år tillbaka är jag fullt arbetsför igen....Så nån latmask e jag ju garanterat inte, jag är förbannad å upprörd just nu, klart jag begriper att det inte handlar om "arbetslust" men sjukförsäkringen i svergie e ju upp åt väggarna galen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
Anna

Anna

14 januari 2011 23:20

Morr och hata!! Fy f*n säger jag bara!! Det är ju helt snett! Jag är ju i svängen jag också, och det är så förnedrande att vara sjuk, för man måste bevisa det hela tiden. Kan dom inte läsa tro? Styrkekram till dej!!

http://kavril.bloggplatsen.se

sus

15 januari 2011 07:57

Den kramen behövs ...läsa kanske dom kan...Men hur det med tanke förmågan *fnissar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards