Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av sus - 17 januari 2011 13:13

Så där ja..Då e klockan dax att dra sig mot jobbet . Förmiddagen har ägnats åt att ha tagit det himlans lungt ;) Så nu är jag taggad för jobb igen ;)  Jag lär gå ner till bussen en kvart tidigare än vanligt, då man ju lär halka runt en del ;)

Winter Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av sus - 17 januari 2011 09:50

Goder morgon , jag håller på å fyller upp kropp å knopp med koffein    Ett måste att starta morgonen med.   Så undrar jag då vaför i jissenam jag inte köpte broddar för   Ta sig fram på detta is underlag e ju allt annat än riskfritt,garanterat ett bra sätt att få besöka ortopeden på -Fji faan så halt , å som sagt inga broddar.  Ska efter jobbet i morron faktiskt köpa broddar..Annars får jag ju fasen skylla mig själv ju, bla har jag en backe upp till jobbet som jag kan tala om e nästan omöjlig att komma upp för, fötterna får inte fäste inte på en fläck .

 

Ovido - Quiz & Flashcards