Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av sus - 26 januari 2011 11:02

Jag håller på och förbereder mig för en jobbe kväll,packar sov väskan ;) för efter jobbet ska jag gå hem till barnbarnet  Ska sova där inatt och sen ska vi ha en ledig dag tillsamans i morgon ;) Finns ingen jag helldre tillbringar min lediga tid med en den lille prinsen    Men som sagt innan dess så är det jobba som gäller .  Jag måste ta tag i räkningarna här oxå, lika bra och ha det gjort...En uppgift som återkommer varje månad...och lika trist varje gång , men som sagt lika bra och göra dem så är man av med de sen ;)  

Av sus - 26 januari 2011 10:47

Dottern och jag var ju på bio..och såg Winter Bone, den handlar om en sjuttonårig tjej, som bor i ett "slumm" område ,mitt ute i "buschen. Hennes mamma har tappat förståndet, och pappan sitter inne för att ha tillverkat droger..Ensam tar hon hand om sina syskon. Filmen var helt okej, men kändes mer som en tv filmen, än som en bio film , vissa filmer ska man se på bio, å vissa ska ses hemma ...Det här var en sådan. Helt okej, men inte mer än så.  Nått lite roligt....Dottern och jag hade en hel bio salong för oss själva *skrattar , det har jag aldrig varit med om tidigare, onekligen en liten skum känsla. ;)   

Ovido - Quiz & Flashcards