Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Tystnaden bruten

Av sus - 1 maj 2011 09:36

Blogg glädjen å blogglusten försvann nånstans in under skosulan lr nått ;) Men nu kände jag för ett inlägg    Så så får det bli ,å så bli det !!  I går var det ju Valborg, men jag hoppade över det där med brasa ,ist tillbringade jag kvällen hemma hos min vännina,god mat och Baccamon spelande , det lockade betydligt mer än nån brasa i kylan !!  Vad äter man när man äter god mat ? Jag vi åt thai mat, hämtmat från en Thaikrog med kanon käk ,det är god mat för oss det ;)  Idag har jag inga speciella planer ,mer än att det e daxs för tvättstugan kring 12 ,skönt å ha det gjort ;) Sen måste jag iväg å handle lite oxå,börjar eka tomt bland provianterna ;) Sen känns det som kaffe å en god bok ute på balkongen kan locka ;) ..BAra det kan bli lite,lite varamare än av det e just presix Nuu ...Brrr.....  

 
 
annie

annie

1 maj 2011 15:50

hejsan!
fin blogg, hoppas du får en bra söndag :)

http://aldrigannie.blogg.se

sus

1 maj 2011 17:22

Hej ;) TAck för titten ;)

 
annie

annie

1 maj 2011 17:32

sv; soppa :)

http://aldrigannie.blogg.se

 
linnea

linnea

1 maj 2011 17:53

sv: så lite så , alltid kul att hitta nya bloggar att läsa :D

http://magdalenaeklund.blogg.se

 
Anna

Anna

2 maj 2011 15:36

Kul att du är tillbaka!! Det har varit tomt på min blogglovin. :)

http://kavril.bloggplatsen.se

sus

2 maj 2011 17:48

Japp ;) Här har ru mig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards