Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Alltså nu va

Av sus - 11 januari 2011 15:39

Nytt år...Nu måste jag ta tag i det här..I mig själv alltså ...Blir tokig på den här ..ja vet inte vad jag ska kalla det....Tröttheten bristen på lust å ork...- Känner mig stundtals som en 80 åringen och lever ett liv där efter..ibland iaf.  Eller som det här med min kropp, eller okej då mina kilon...Hur svårt kan det vara att förändra om än bara så lite ..Här sitter jag då jäsande i soffan på kvällarna *ler* med en kopp the å mackor..samtidigt som jag klagar på kilona Hehe...Va e det för logik. , men visst är det svårt att införa nya sunda vanor /livsstil ?? Framför allt att hålla kvar vid nya rutiner ...Vet inte hur..Vet inte när *skrattar* Men nu jädrans ska jag ta tag i detta.   

 
 
M

M

11 januari 2011 17:26

snygg blogg :)

http://Mahahatilda.bloggplatsen.se

sus

11 januari 2011 17:41

Bugar å tackar ;)

 
Ingen bild

LiLo

11 januari 2011 20:43

Bit ihop och kom igen ; ) Nä du har rätt, hur många gånger har man inte suttit i den förbajade soffan och tänkt att man verkligen borde...

Men jag som är lite "dampig" ska självklart överdriva, så här slutas röka och börjas röra på en gång : )

sus

11 januari 2011 21:06

Bit ihop å le ;) Gäller ju bara att förvandla borde till att de händer nått..Å det e inte så bara det *skrattar

 
Anna

Anna

12 januari 2011 23:12

Du har så rätt!! Det sägs att det tar minst två veckor att ändra på en vana, så du får vara envis! ;) *skrattar* Kram på dej!!! Du är nog fin som du är också.... :)

http://kavril.bloggplatsen.se

 
sus

sus

14 januari 2011 12:18

Nog e jag fin som jag e alltid ...;)E bara storleken de e fel på *skrattar

http://dusisus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards