Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

John Blund

Av sus - 22 augusti 2010 23:24

>Så börjar det bli daxs att sätta punkt för den här dagen, och i morgon är det Måndag...Det gör inte mig nått *ler* HAr min lediga dag i morron :)  Har tillbringat kvällen med att kika på Tatuterad torso  -En helt okej film, varé sig mer eller mindre... Om jag ska sumera den här dagen, så kan man säga ....

Att den varit...Låång

Att den varit...Seg å lagom triist -En riktig söndag

Att den varit... En bra dag

Att den varit... Trist å mulen, Regnet har hängt i luften

                                                  
                               Å nu är här daxs att sussa!!


 
 
Roziez

Roziez

23 augusti 2010 09:01

Godmorgon! Tack för titten hos mig vilket då föranleder mig att göra en visit hos dig. Ha en fin måndag....hälsn. Roziez

http://www.rozami.se

sus

23 augusti 2010 11:32

Goder morgon Till dig me :)

 
Mi

Mi

23 augusti 2010 14:03

Tack för besöket hos mig. Jag tror att det var du som var på visit. bloggadressen stämde inte riktigt jag kom till en tom sida. Annars så spelar det ingen roll att jag kom in till dig även om det inte var du. Väldigt fin sida du har och jag ser att du skrivit ett inlägg om medberoende. Det är en hård och svår bit att jobba med. Ha en fin dag.

http://www.metrobloggen.se/monicaandersson

sus

23 augusti 2010 14:07

*ler* Jopp...det var jag som kikade in hos dig .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards