Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Slår en krog kväll

Av sus - 8 augusti 2010 10:29

 

 

När jag var ung ...eller yngre rättare sagt :) Blev det många å långa kvällar på krogen, en del hel vilda/en del mindre roliga. Kvällar med mycket i glasen , ibland t.o.m lite för mycket...En hel del flörtande,en å annan som blev bjuden på en "Kopp The"       //

Been there...Done that.....................

 Så gårdags kvällen tillbringade jag hemma hos min dotter ,tillsamans med deras grannar....En kväll på balkongen,infravärmen på,sterain ljus som sken, alltid favvo musik ur högtalarna. Många glada skratt, god mat,väl fyllda glas.....Lite roliga spel.....Men framför allt en hel, super duper, trevlig å mysig kväll.   Numera föredrar jag absolut detta , framför krog svängen.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 
 
Corina

Corina

8 augusti 2010 11:08

Tack för besöket och du är så välkommen med beställning via mail :) Alltid roligt med nya bekantskaper.
Jo krogsvängen är man klar med :) Föredrar att som du sitta i lugn och ro med goda vänner, kanske ta något glas vin och njuta av livet :)Kram!

http://corina.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

8 augusti 2010 12:11

Hej! Tack för titten på min blogg och välkommen tillbaka. Roligt att du hitta till mig :)
Håller med dig om de du skriver..man har liksom tröttnat på kroglivet..mycket trevligare att vara hemma hos nån eller bjuda hem folk själv. Blir så mycket mysigare!
Ha en bra söndag
//Maria

http://maria9.bloggplatsen.se

sus

14 augusti 2010 10:25

Jopp, jag kommer kika in igen :)

 
Vickan

Vickan

8 augusti 2010 15:23

Jag har funderat på det där?! Kan det vara ett åldertecken? ". Jag är nämligen av samma mening. Mys med goda vänner uppskattas mycket mer än krogen även om jag även tycker det är kul att gå ut på krogen ibland men alltid när man kommer hem så säger man "varför stannade vi inte hemma. Det var ju så trevligt så länge vi satt hemma". Tack för att du klev in på min blogg. Fin blogg du har./kram Vickan

http://annehlie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards