Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av sus - 26 augusti 2010 23:21

Val debatten är i full gång, på varje gatan ,på varje torg.

Min mamma lärde mig..... - Att de är fullt att ljuga.....Hmmm, undra varför jag gjorde den "kopplingen"      

                                        

Av sus - 26 augusti 2010 17:58

 * Man häktad för mord / * Våldtäkts man tog sig in genom öppet fönster * Kyrko gård fick gravar vandaliserade.....Detta är några av rubrikerna i min tidning om lokala nyheter i mitt område...-Haha...Å ja törs frtf sova tryggt om nätterna . Jag slås av tanken vad som "hänt" med folkets  "moral", och det känns lite som om folks spärrar släppts mer å mer, har människor blitt "galnare" än förr ???  Känns lite som om svergie delvis byggt upp ett samhälle där klimatet e så tufft så vissa människor inte "pallar" trycket, de är trots allt en tuff "värld" vi lever i., och är man inte "rustad" på rätt sätt.....så kanske trycket blir förstort och då "släpper" man på spärrarna. Riktigt så enkel spårigt och "lätt" är de förståss inte -Men jag tror nog abolut att "klimatet" i samhället är en bidragande orsak.   -Kanske börjar bli daxs å flytt te landsbyggden *skrattar*   Skämt å sido men klimatet i stockholm har blivit ruskigt kallt å rått.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards