Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av sus - 9 februari 2011 12:21

Av sus - 9 februari 2011 08:28

Så sitter jag här då med kaffe muggen å bloggeriet ;) Säger god morgon till er ;)


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

  Ute är det kallt      och halt,igen då ,känns

  onekligen som man

   kan det här nu ;)

  Jag ska inte 

  klaga...

 värre är det för

  våra

  gamlingar med 

  rullatorer,inte lätt 

  att ta sig fram med 

  den i meter höga 

  snö drivor å halka !!

  Gjorde matlåda igår

  kväll..riktigt gott 

  blev de :) om jag 

 får säga det själv ;)

  Wookade kött å grönsaker slog på litecocos mjölk,la i litröd curry pasta, är  ingen curry,utan en "krydd pasta" med lite "Orientalsik" toutch" kan jag tycka, gott som sjutton blev det iallafall:) Så ris till det,så då har jag middag på jobbet ikväll, så då återstår bara att fixa jobb frukost,jag "Jourar" inatt/dvs sover på jobbet !! Jobbar i helgen men är ledig på fredag,så då ska jag vara barnvakt till älskade liam ett par timmar.  

Ovido - Quiz & Flashcards