Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av sus - 2 februari 2011 08:01

Godmorgon , så har vi tisdagen här -Vi närmar oss helgen:) Som sig bör..så sitter jag här och fyller kroppen och knoppen med koffein.  I dag var en sån där "otäck" morgon, vaknade efter en hel natts sömn, men vaknade  super duper trött, och med skalle bank ..Känner mig helt väck..Men, men som sagt koffein så e jag snart piggelin igen, och en alvedon måste  de nog bli här oxå.  Ska iväg och jobba här sen, får se om jag hinner en sväng förbi centrum..inser att alla mina jeans krympt ?? Hehe.. Besvärligt det där med all fukt som gör att man inte kommer i sina kläder längre *skrattar*.

Det blir,det är ett litet "svamligt" inlägg detta :) Men så blir det gärna på morgonqvisten..då hjärnan inte e helt alert ännu .  Njut av eran dag -Det tänker jag göra :)  

Ovido - Quiz & Flashcards