Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av sus - 30 juli 2011 21:49

Mitt huvud spränger över av "saker" ja skulle vilja och behöver ventilera...skriva av mig :/ Men ja känner att allti inte "tål" att ligga öppet på en blogg !!  Så ja har andvänt ;) hederligt block å penna;)..   .för skriva av sig är för mig en kanon ventil...man lixsom kan lämna tankarna där på pappret sen :)..iaf för en stund...'ler.


I dag har jag haft en fantastiskt underbar dag ;) min vännina me hund ;) kom å hämtade mig vid 13 tiden, sen var jag inte tillbaka hemma föränns kring 18 tiden ...en hel dag !!  Ví prommade, badade ,prommade igen...Hittade ett cafe..  Fikade lite ;) ...Tog ett svalaknde dopp.  ..och så mera promenera ;)  Ljuvligt ;) fantastiska omgivningar , nöjd hund ;) å nöjda vänninor ;)     

Ovido - Quiz & Flashcards