Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av sus - 2 augusti 2011 19:16

 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte skönt att "klarat" att "stå på egena ben" så att säga,,så lite surt känns de allt :/ Men å andra sidan är det bättre att ta tag i det nu innan jag "dippar" ännu längre "ner",,,så de är bara för mig  att  gilla läget !!  Jag har inte hunnit bilda mig en uppfattning om den jag går hos,,,inte än...jag har bara varit där 2 ggr än så länge,,och de känns som det måste få ta fler ggr innan jag överhuvudtaget "tycker" nått om psykologen -Vill ge de en ärlig chans först !!  

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från jobbet på efm *ler, jag har semester å dagis är stängt denna vecka så jag agerar barnvakt, Skoj, men fullt ös..å faktiskt lite "jobbigt", ja e ju lite bortskämd *ler och är inte van att starta upp mina dagar kl0;6 på mornarna i full speed dessutom ;) Men visst är det satmidigt helt underbart att få rå om den lilla pojken   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards