Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Äldreboende// irritation

Av sus - 3 maj 2011 10:47

 I skrivande stund är jag j.vligt irriterde och förbannad...Det kostar inte gratis presix och bo på äldreboende....Så det minsta man skulle kunna kräva e ju att det fungerar..att servicen e på topp...Ja,ja...jag vet dom e underbemannade, Jag vet !!!!  Men iaf...Min mamma bor just på ett sådant...Äldreboende alltså...och i morgon ska hon iväg på en grejj, ingen personal kan följa med så jag ska åka med mamma..Gör jag så gärna ..Men, med ett Men ..Inte alltid , hon bor ju trots allt där just för att hon behöver mkt stöd och hjälp !!!   Så i morgon då, så får jag slå knut på mig själv, jag kommer stört,stört omöjligt hinna i tid till mitt eget jobb , i morgon-Omöjligt !!  -Ska det då vara så här ????  Tänk dom som inte har anhöriga då ??  Så mkt som man får "pyssla" ihop sin egen tid,och flänga å fara runt med mammsen på allehanda saker...Så....Undrar jag då om inte äldreboende oxå till en liten del faktiskt oxå e till för att avlasta de anhöriga ...-Men icke !!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards