Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Överlevare

Av sus - 20 februari 2011 12:34

Jag e nog en fighter nånstans..klarat mig igenom både psykoser å misshandelsrelationer å massa annat tungt..Men nu...Nääh, nu dööör jag nog *hostar* ;) Genom förkyld,huvve värk å feber ....då piper jag minsann ;) jag e bra på mkt men inte på att vara sjuk 'skrattar*  Svettas å fryser om vartannat å det är vedervärdigt , å sen e det sååå långtråkigt ..hehe..-Välkomna till klagomuren, hu va jag gnäller 'skrattar. Men faktiskt så blir jag riktigt ynklig när jag är sjuk :)    Då frossan e på intåg igen här,så blir det till å¨tappa upp ytterligare ett hett bad -Hehe..Lär ju få sim hud mellan tårna,så som jag får bada hela tin ;)  

Sen blir det te å krypa ner under täcket en stund.

 
 
Louise Ewing

Louise Ewing

20 februari 2011 12:46

Krya på dig :)

http://www.louiseewing.blogg.se

sus

20 februari 2011 17:18

Tack så mkt :)

 
Lilitha

Lilitha

20 februari 2011 14:15

Vilken söt blogg du har... Krya på dig. Kram Lilitha

http://lilitha.blogg.se

sus

20 februari 2011 17:17

Tackar :)

 
Anna

Anna

20 februari 2011 22:03

Du är som en karl alltså... :) Men man får ju tycka synd om sej ibland ju, men hoppas du kryar på dej snabbt!! Kramar!

http://kavril.bloggplatsen.se

sus

22 februari 2011 17:35

Haha..Ja som en riktig karl ;) kram

 
M

M

21 februari 2011 14:16

Jag brukar också bli väldigt ynklig och liten när jag är sjuk (somatiskt)... Det är fullt normalt, så snörvla på och klaga allt vad du kan... ;-)

Hoppas att du snart blir bättre, det finns ingenting värre än när man hostar och är ordentligt dunderförkyld.. Kram!!

http://trolltygensgalenskap.bloggplatsen.se

sus

22 februari 2011 17:35

Hej :) En seg förkylning..den håller greppet. Tack för besöket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards