Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av sus - 17 februari 2011 13:30

  

Ord

Av sus - 17 februari 2011 09:19

        

Av sus - 17 februari 2011 07:36

Torsdag..å i morgon fredag och ledig helg -Så välkomet så ;) Jag pysslade på här hemma igår,flyttade på saker jag e "rädd om",gömde lite sladdar,hämtade upp resesängen -Så nu e jag redo att ta emot barnbarnet  Han kommer i morgon och stannar ända te på söndag, fullt ös lär här bli -Så mys pys så !!!  I dag innan jobbet ska jag möta dottern å barnbarnet vi ska luncha ihop , blir ett bra avslut på veckan. Vintern har bitit sig fast rejält :/ kylan har tagit ett järn grepp, och jag e innerligt less på detta nu, visst är det vackert med snö..men nu får det väl ändo räcka med det va , behöver ju inte gå till överdrivft heller ;) Jag behöver sätta fart på min morgon, jag behöver sparka igång dagen , så nu väntar dusch,påklädning lite grötfrukost -Så tjingeling  

Skapa flashcards