Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av sus - 16 februari 2011 19:15

Jag gick ner för att handla i all skönan ro..Trodde jag.   Gick ner till min lilla vanliga butik..strosade runt där mellan hyllorna, tar mig fram till kaffe och the hyllorna..står och funderar över om jag ska ta mitt vanliga vanilj the eller om jag slå på stort..å pröva en ny sort ;) ...Så presix när jag sträcker mig för att nå ett paket med ...Vanilj the;)..Så börjar det plötsligt susa i öronen, hjärtat slår stenhårt och i rasande fart..Helt plötsligt börjar lixsom hyllorna komma emot mig...Paniken är ett faktum, jag måste Ut, ut härifrån och det nuu !!  Jag släpper korgen med en duns på golvet, sicksackar mig genom hyllorna fram till kassorna, med en stirrande blick som utstrålar -PAnik !!!  Så väl ute..ställer jag mig och drar in den kalla luften, jag andas,andas djupa fina ndetag allt för att försöka återfå kontrollen över mig själv....Kan tala om att där ute blev jag ståendes en bra stund innan jag lyckades återgå till butiken och avsluta min handling. Nu var det iofs flera månader sedan jag drabbades av en panik ångest attack -Men fy för den leda va dom e tuffa och jobbiga att ha.

Av sus - 16 februari 2011 11:55

Så behöver inte en pingvin inte en isbjörn frysa längre..E bara te å knalla rakt in -Välkomna , Balkong dörrn e helt paj, å det promenerar både isbjörn å pingvin kring golvena;) Killen från fastighets service är här och försöker "skaka" fram en ny dörr ...Jaaa de gillar jag..För de e inte okej nånstans med trasig balkongdörr denna kyliga vinter . Otur..Service killen kunde inte fixa detta på stört..Men de var en service mined kille :) Det gillas..Så han tejpa runt hela dörrn ordentligt,flera varv, så det blev stopp på draget!! Så nu inväntas reservdelar ..Sen så..får pingvinerna å isbjörnarna flytt ut igen.  

Skapa flashcards