Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Kaos

Av sus - 11 februari 2011 12:49

Min uppväxt i ett alkoholist hem var ju minst sagt rörig ,de har jag redan skrivit om..men så satt jag och funderade på om det inte fanns nått lite som varit bra ?? Blir skrämd av att konstatera..att -Nej..inte vad jag kan minnas.  Däremot har den uppväxten gjort att jag fått med mig en egenskap som har varit väldigt bra att ha genom livet..Nämligen...Mitt himla "ska var så duktig tänk",det har fört med sig att jag sällan ger upp,jag har en envishet som ständigt driver på mig,så på sätt å vis kom det ju någe bra från barndomen iaf ;) Men barndomen har varitå farit så att säga..sen när man växer upp handlar de ju om att skapa sig ett eget liv,skapa sin egen verklighet.  

 
 
vickan

vickan

13 februari 2011 17:43

Tuff uppväxt. Ja det förstår jag.
Du Sus, vet du att din reklam på din blogg hamnar mitt i dina inlägg så det nästan inte går att läsa de. Jag har också bloggplatsen men reklamen kommer aldrig i inläggen. Tänkte bara säga det, om det går att göra något åt. Tycker om din blogg jättemycket men det är jättejobbigt att läsa inläggen när halva inlägget täcks av reklam.

http://annehlie.bloggplatsen.se

sus

14 februari 2011 09:17

Ja :( Jag har märkt det, men vet inte riktigt vad jag ska göra åt dte, men för tillfället så har jag flyttat på Meny delen, så då hamnar reklamen mitt i Menyn ist, då går ju inläggen att läsa ordentligt iaf.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards