Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Ny besatthet

Av sus - 4 februari 2011 16:58

Ljuvligt med fredag, ljuvligt med en ledig helg. Jag sitter här å lyssnar på Melissa Horn -Har snöat in totalt på henne,just nu !!  För tillfället har Winnerbäck fått vila lite och Melissa Horn har tagit plats i mitt hem :)

Jag håller på och tappar upp badvatten, har köpt Patchouli olja att ha i badet , min absoluta favorit doft, om den doseras ack så perfekt,vill säga , för det är en väldans intensiv doft, som lätt kan bli "för mycket", patchouli är en doft som man bara ska "ana".  //  Efter jobbet idag åkte jag och köpte lite bebis saker åt en vän som presic fått barn , det är ju så roligt att handla till ny födda. JAg köpte ett fint Album från guldfynd -Tror de blir uppskattat !! Sen skulle jag också köpa ett par nya Jeans åt mig själv ;)..Hehe..Inga Jeans - Bara patchouli olja ;) -Så de kan bli ;) Men faktum är att i den takt den här kroppen växer, så är de inte ett dugg j.kla skoj att köpa kläder, inget sitter snyggt, å jag väljer mer, å mer..Tältliknande modeller av kläder *skrattar - Så badolja blev de istället.    

 
 
J

J

8 februari 2011 18:00

Melissa är underbar hon å winnerbäck spelas ofta ofta i mitt hem varvat med lite rock ;)

http://oneocean.bloggplatsen.se

sus

8 februari 2011 18:11

Vi verkar gå lite hand i hand du å Jag *ler* va det gäller musik..Jopp å rock inslag e det här oxå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards