Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av sus - 3 februari 2011 21:01

Jag gäzpaaar stort , landade här hemma kring 20:00, helt slut efter 11:a intensiva timmar på jobbet. Inte blev jag piggare av att konstatera att klockan skräller 05:15 i morron bitti...Känns onekligen som man knappt bara hinner hem å söve och sen iväg igen...Men, men...Sen har jag ju min lediga helg att se framemot är ledig från fred kl:13:00 t.o.m tisdag kl:13:00 -Så lite långledigt ligger framför mig ;) Å den tanken gjorde mig genast lite muntrare ;)  Jag sov hos dottra natten som var, så i morse var det minsann mormor som lämnade lille Liam på dagiset   Den lille killen är verkligen solen och glädjen i mitt liv. //  Känner att de nästan börjar flimra lite för ögonen..så nu blir dte en snabb kopp the, sen ska  tänderna borstas, och sen ska kroppen ner i sänga.  

Ovido - Quiz & Flashcards