Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av sus - 1 februari 2011 18:47

Det va den dagen det -Poff ;) Hehe...Jag tog en tupplur...den visade sig bli väldaans lång,antar jag behövde sova då.  Så det blev inte mycket gjort denna dagen, så kan det gå :) och så blev det. I morgon jobb dag och sen hämta barnbarnet på dagis    Har de så smidigt jag ;)..Ser dagiset från mitt jobb, tar väl 2 minuter dit, max ...kan inte bli bättre :) 

Vad ska jag ägna kvällen åt då ??  Ja det undrar jag med *ler* antagligen landar jag framför tv,men innan dess kryps det ner i ett badet.  Fastän egentligen skulle jag vilja hitta på någe,,e ju ganska så pigg å rastlös efter den långa daten med tuppen .  

Av sus - 1 februari 2011 08:46

Tisdag och februari månad , härligt..då ett de ju daxs för bokrean :) dvs i slutet av månaden alltså..Jag har t.o.m spart undan lite pengar för just de ändamålet:) som den bokmal jag är, så e ju bokrean en riktig höjd punkt i tillvaron *ler.    


 Det var  så lustigt..I går skrev jag ett inlägg om att dte var så svårt att hitta utbud av pojkkläder...Så igår fick jag en katalog från  La redoute..Å så mycket, å så fina pojkkläder det fanns där :) Riktigt skojsigt..Så nu ska det beställas lite fint till mormors lill prins   FAktiskt hittade jag oxå lite till mig själv *ler* ..Hehe..Hör inte till vanligheterna..jag shoppar ju då alltid helldre åt barn och barnbarn 'Skrattar.  Jag är ledig idag -Yees :) Känner att det behövs..just nu på jobbet så "stormar" alla på precis samma gång..Dags formen styr ju, och just nu verkar alla va inne i en "dålig" fas...Så man kan lätt påstå att de är små intensivt på jobbet , blir ju så när man jobbar med "Levande material", med människor allts

å, det är ju deras "mående" som styr ens arbetsdagar så att säga . Nu ska jag äta lite frukost här :)  

Ovido - Quiz & Flashcards