Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av sus - 22 januari 2011 11:50

Jag har blivit beroende av tulpaner ;) Dom andas vår och sen sprider det en så hemtrevlig touch med en vas tulpaner på bordet ,härligt !!  Tänk egentligen med vilka små, enkla meddel man kan sätta lite piff på sitt hem, bara en sån enkel sak som lite blommor ;) Gör stor skillnad. Eller lite nya kuddar i soffan, doft värmeljus, en härlig fruktskål, fylld med färgglada frukter, ja det finns mycket små enkla meddel att ta till, utan att ruinera sig ;)  

Vad har jag för planer för dagen då ??? Min vännina kommer hit, hon behöver komma hemifrån och få lite avkoppling , ska köpa hämt pizza åt oss och sen ska jag vara hennes "öra", hon har en del å ventilera, så jag ska bara lyssna, tror det är vad hon kan behöva just nu, inga käcka råd,utan bara nån som just lyssnar . Å nu...Lär jag gå å ta tag i disken ;)

Ovido - Quiz & Flashcards