Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Kvalitets tid

Av sus - 21 januari 2011 07:39

Goder morron , freedag !!! Hela helgen framför oss,jag har inga planer för helgen, så gillar jag att ha de...gör det som faller in..eller inte ;)Tar dagen presix som den kommer. JAg jobbar ju varannan helg,å då blir dom lediga helgerna " Hård valuta" ;)

zwani.com myspace graphic comments


Har precis fått veta av dottern, att jag ska

ha mitt barnbarn på övernattning,1g/var tredje vecka    På stående basis,kontinuerligt alltså, ååå så glad jag blir,är så viktigt att lixsom bygga en egen relation till barnbarnen,en relation där inte alltid föräldrarna e med. Nu får vi lixsom  

 ett helt  dygn som bara är vårt !!! ;)  

       - KAn  de bli bättre ;)


Vad ska jag fylla denna dagen med ??? Min snabeldrake ska få jobba lite och så ska även moppen ;) Det ska städas med andra ord.  Sen ska plånboken luftas ;) det gör den bäst i ett centrum ;)  Men alldra först på dagens agenda är kaffe påfyllning ;)

zwani.com myspace graphic comments

 
 
Anna

Anna

21 januari 2011 11:02

Kvalitetstid med barnbarn, och barn också för den delen, är ju jätteviktigt. Jag har en väninna som gör så, har sitt barnbarn med jämna mellanrum. Tänk vilka härliga minnen barnet får!! Heja heja!!! Kram!

http://kavril.bloggplatsen.se

sus

21 januari 2011 18:55

Kvalitets tid med barn å barnbarn -De e livskvalite det . Trevlig helg. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards