Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av sus - 20 januari 2011 19:00

Nu är här kväller å inte har jag gjort ett dugg på hela dagen, men har ju inte mått bra, så de e väl iofs inget konstigt med de;) Nu håller jag iaf på att fixa lite ätbart här. Haha...Jag blir full i skratt när jag ser vad jag skriver.... Skulle de va nått att blogga om *skrattar. Fastän jag känner att ibland behöver jag få in lite nonsens inlägg oxå, så det inte blir för "tung" läsning. -Så det så ;) ;)  //  Nu är min bok slut, en sån som jag vägrat lägga i från mig...Ni vet...- BAra en sida till, men okej nu sista sidan...osv.Haha...Så nu får jag ju lite tid över när jag inte kramp aktigt behöver hålla fast i boka *skrattar  

Av sus - 20 januari 2011 09:30

Egentligen skulle här vara en jobbedag idag :( Men då magen gjort uppror så blir jag vackert hemma :( Avskyr å vara hemma från jobbet...speciellt när de blir tätt mellan gångerna....Usch...får så dåligt samvete och känner mig nästan som man "skolkar" :(  Men nu är det som de är, och bara te å gilla läget.  Jag har en stor oro, just nu för min dotter, och det gör ju inte magen bättre, oro sätter sig ju inte helt ovanligt just där.

Nu ska jag göra kaffe, äta en smörgås och Anndaaassss...Känner att ångesten e på ingång :(  

Ovido - Quiz & Flashcards