Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Måndag, snart onsdag

Av sus - 27 december 2010 10:29

Mitt mående:

Goder morgon lr God dagens ;) - Välj själv ;). Nu på onsdag är de dax för mig att börja jobba igen efter 3 veckors sjukskrivning...ingen aning om hur de skall gå..men får ju hoppas och tro på att jag ska orka med det.  Jag trivs bra på mitt jobb och längtar ditt, men.....vet inte hur jag mår ...jag är frtf märkligt slut på ork, låg och en smula ångest fylld...Men jag prövar så får vi se.  - Trägen vinner , heter de ju !!


Väder prognos :   Känns

små rått, ett trist väder. Snön yr, och de blåser en del.



Dagens plan :       Ska iväg hem till en vännina och äta lite tårta å överlämna en    present,  hon har nyss fyllt år. Innan dess måste jag iväg å .Hitta  nån liten present åt henne.


Dagens vill INTE:   Känner inte alls för att ta tag i städning och tvätt. Men då

 min tvättkorg snart exploderar...så är de väl daxs.           

  Dammråttorna biter mig snart i fötterna...Så snabeldraken 

                                                             vill fram........Men de känner jag inte alls

                                                  
           för....;)


Dagens ord :          Allt har sin tid. Lev en dag i taget !!!  

 
 
Anna

Anna

27 december 2010 23:09

Låt bli dom där måstena och sparka snabeldraken och säg åt den att det finns en dag imorgon också. Hoppas det går bra att börja jobba igen och att du fått hämta tillräckligt med energi under din sjukskrivning. Kram!!!

http://kavril.bloggplatsen.se

sus

28 december 2010 09:12

Löd din uppmaning ;) Det kommer gå bra att jobba...för att det måste ;) kram

 
Tess

Tess

28 december 2010 00:29

Härlig blogg

http://shoppingismylife.bubbleroom.se

sus

28 december 2010 09:12

Tackar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards