Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Andra dagen

Av sus - 2 december 2010 10:17

Morrn, Morrn    Just det ja ,morron för mig betyder kaffe drickande det. Stog ute på balkongen ¨rökte i morse, och kan konstatera att ett vinterlandskap är såå vackert -Träden är ju bara fantastiska i sin vita skrud , så när solens strålar nuddar så riktigt slår det gnistor om det -Så vackert   !!!!!

Så har vi då den andra december idag...Å julen kommer närmare, och närmare, jag har inte  börjat med julklappsinköpen än , men det hinns -Jag bara vägrar åka med i den läskiga julstressen -Total vägrar, jag vill ha en lugn och kärleksfull jul och i det hör inte den klassiska julstressen hemma -Never !!!!!

I dag måste jag försöka få fatt i vår "hus Tomte" , ni vet en sån tomte nisse som bor under trappen  å bjuder på gröt *skrattar*  Näää , förståss inte , Hus tomten e den mannen som sköter underhållet i våra lägenheter och idag ska han minnsann få ta sig hit å underhålla mitt jädraaans sovrums element -Jag fryyyser ihjääl !!!  Så det får han vackert fixa id   ag, imorgon kommer ju mitt lilla barnbarn, å seriöst han kan inte sova där inne så kallt som där är.

 
 
Anna

Anna

2 december 2010 13:14

Hej! :) Jag håller fullständigt med om det här med julstress!! Jag undanber mej allt sådant tack och väljer det lugna och sköna. Och jag älskar ju denna härligt vita månad. :) //Anna

http://kavril.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards