Botten napp å toppen napp

Alla inlägg under november 2010

Av sus - 13 november 2010 08:36

Sitter här å fyller kroppen med koffein, och jag känner hur jag sakta vaknar te liv -Men de e sakta de *fniss* -God morgon på er !!  Idag behövs här städas och sen ska jag iväg med en vännina för lite schopping, men som sagt innan de så behöver jag ta tag i städeriet -Å de tar emot , ska ni veta       Vädret e en grå å trist story, så idag skulle den ultimata aktiviteten va å krypa upp i soff hörnet med

Men så blir det ju inte, å morgon dagen e oxå bokad , då har jag lovat å åka å hälsa på mammsen, helgerna  är ju oftast sånna -Bokade å klara.

Av sus - 12 november 2010 17:36

På den här bloggen har det varit tyst, ack så länge, det lixsom bara blev på det viset utan nån sån där jätte speciell anledning . Livet kom emellan kan man säga .  Men nu känner jag mig laddad att ta upp bloggandet igen då ;)


    

 Här sitter jag då alldeless ensam en fredag kväll...Som vanligt   Lever ju ensamm, med utfluget barn, inget husdjur..så ensam var namnet, oftast går det bra och jag gillar att leva utan partner, de är et´t medvetet val, men ändo...Vissa kvällar kan det bli så där ensamt, ensam, å det är triist och små jobbigt. Men men, kommer en ny dag i morgon...Är ju bara justn nu den känslan e på besök.

Skapa flashcards