Botten napp å toppen napp

Alla inlägg under november 2010

Av sus - 18 november 2010 18:03

Vill du väl att många ska göra ??? Isf tycker jag du ska testa det här.   fler besökare


 

Av sus - 18 november 2010 13:37

     

Av sus - 18 november 2010 13:19

På "gator "å inne i centrum står det ju ofta försäljare av någeslag. B.l.a för elbolag och telefoni -Inge konstigt med det !!   Men då återstår frågan...Ska dom inte ha någon slags urskildring på "vem" dom försöker sälja till ??  Jag jobbar med utvecklingsstörda och en av dem jag jobabr med blev igår "påhoppad" av en försäljare, å det resulterade i att den jag jobbar med skrev under ett avtal, som personen i fråga inte har en möjlighet att kunna förstå !!!!   Bra j.vla fräckt anser jag. Det här är dessutom en person som du så tydligt kan se på att det är fråga om en utvecklingsstörning. VAd har man som säljare för moral när man försöker sälja,skriva kontrakt med någon som man vet inte har förmågan att förstå ?????  -Höjden av fräckhet !!!!!

Av sus - 17 november 2010 21:30

Så här vill jag ha min jul.......Kärlek,glädje,skratt och mys.  *  Stämningfullt,ljust och vackert.    Lugn och roo, ingen julstress, absolut ingen, det tar ju udden av det mysiga då.     Julklappar som glädjer och kommer till glädje.  Kalle Ankas julafton är ju förståss ett måste.  


Som vuxen så har jag juuu äntligen möjligheten att skapa den harmoniska jul jag alltid saknade som barn.

Av sus - 17 november 2010 18:45

Hehe...Underbar bild.  ;) Haha...Så e bara te å införskaffa en sån, när ålderdomen sätter sina spår -Så slipper man lägga sig under kniven *skrattar*

 

Av sus - 17 november 2010 13:20

Hejsan ;)    Sorgen är oändlig, smärtan fruktansvärd och alla tankar är outhärdliga, den återkommande frågan är VArföör ?? Varför Nu ? VArför just du ??        Alla tankar äter snart upp mig...Så därför känns det som en befrielse att snart få gå till jobbet. För om man som jag, jobbar med människor så finns inte utrymmet att rikta focus inåt sig själv, utan man måste vara helt "Närvarande" och ha focus på dem man jobbar med.  

 Självmord är alltid en tragisk, och drastiskhändelse ....Det smärtar våldsamt.     ///  

Av sus - 17 november 2010 11:13

Tiden går fort, väldans fort ... Sommar så wips, så var vintern här, och även snart julen. Julen är för mig barnens högtid, mer än nått annat, och en möjlighet att kunna få umgås med nära å kära. Nära å kära, som kanske inte alltid är sin ursprungs familj, själv firar jag jul med min egen familj, dvs med mitt barn å barnbarn. Jag brukar inte egentligen köpa julklappar åt vuxna..... Men min dotter har tur hon ;) Då hon alltid kommer vara å förbli mammas "Lilla flicka" , så e hon ju of course safe ;) *skrattar. SÅ julklappar blir hon inte utan, den lilla 21 åringen ;)  

Av sus - 17 november 2010 10:29

Att och när en ung människa dör är alltid så tragiskt  och onödigt . När en ung människa desustom väljer att ta sitt liv, då går det inte att förstå, det bara går inte. Sorgen är enorm, tankarna är fruktansvärda, alla "Tänk om", och all "Om inte" ...TAr lätt knäcken på en. Jag förstår att bakom ett sånt beslut, finns en själ som gör fruktansvärt ont, en själ som är så trasig, så man inte längre kan se nån utväg. Men där slutar oxå det jag kan och klarar av att förstå. Hela jag skriiker -VArför, varför ??? Inte just du, inte just nu. !!!    

Ovido - Quiz & Flashcards