Botten napp å toppen napp

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Efterlyses

Av sus - 30 november 2010 09:59

Bortatappat ,försvann från mig för ett par dagar sedan..Jag efterlyser min ork,min glädje och motivation..Den har flytt ifrån mig och istället är hela jag övertagen av -Inget e roligt, inget lockar. Så om nån ser min ork flyga runt obehindrat för sig själv så vänligen lämna tillbaka den snarast, för de här e fasen inte okej.   Skulle ju ta tag i adventspysslandet idag, för övrigt är det sånt jag bara älskar, att piffa å dona hemma.  . Men se inte nu inte..Lite halvhjärtat "slängde" jag upp en adventsstjärna i köket å resten av julkartongerna är ouppackad -Va  e det frågan om...Jag som inte brukar kunna hejda mig med jul pyssel, här brukar nästan se ut som en "bordell" *skrattar* med alla belysning ,allt tingeltangel, å allt glitter.  Å nu är det istället bara en "stackars" adventsstjärna uppslängd i fönstret ...... Som sagt ser ni min ork,å min lust..Så släng genast in den här hos mig igen .  

 
 
Pisan

Pisan

30 november 2010 10:48

Jag tycker det var bra gjort att du fick upp en stjärna. Ibland får man nöja sig med det lilla, klappa sig på axeln och säga att man varit duktig. Man MÅSTE ju inte pynta allt på en gång. Nöj dig med lite i taget. Försök att inte se det som ett "måste". Äsch, så dumt av mig... Här sitter jag och skriver vad du skall göra... Jag är precis likadan som du, är orken borta så är den... Och så stressar man upp sig över en massa saker man "borde" göra. Borde och måste skulle egentligen vara svordomar.
Hoppas du får en fin tisdag, med eller utan julpynt :-) KRAMEN! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

sus

30 november 2010 16:12

Tack för kramen. Du får en tebax.

 
Berith

Berith

30 november 2010 16:15

Att få upp en stjärna är bättre än att inte få någon stjärna alls :))
Hoppas orken snart hittar tillbaka till igen :)
Ha en mysig kväll , varma kramar :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

sus

30 november 2010 16:58

Tack för kramarna. Nää :( Än så länge syns den inte till ..men, men de e en ny dag i morron :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sus - 4 augusti 2011 19:07

Av sus - 4 augusti 2011 18:59

Av sus - 4 augusti 2011 18:30


Vuxna barn till alkoholister är extremt ansvarstagande eller extremt oansvariga . Karaktärs drag 11 ur boken vuxna barn till alkoholister av Janetg.woititz.   Om jag inte är perfekt duger jag inte. Är jag inte perfekt är det ingen som kommer gi...

Av sus - 2 augusti 2011 19:16


 Jag har ju mått ganska så dåligt ett tag, hög ångest faktor å lite deppigt !! Så jag har då fått starta upp en psykolog kontakt,,,å det med mycket blandade känslor,  Visst,visst de är vad jag behöver,,just nu,,,Men samtidigt har det varit så jätte s...

Av sus - 2 augusti 2011 19:03

Nu är det en härlig sommar värme,perfekt i mitt tycke   I dag har jag tillbringat dagen på stranden med barnbarnet    Inget ligga å steka i solen där inte ;) Utan fullt ös medvetslös   *skrattar   Är onekligen ganska skönt när mamman kommer hem från ...

Ovido - Quiz & Flashcards