Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 30 september 2010

Av sus - 30 september 2010 21:12

De smög sig på så sakta, det ena gav det andra . Först min mamma som blev sjuk ...-Ingen fara -"Stark å stadig tog jag mig igenom det." Så barnbarnet som blev sjukt....alla läkarbesök hit å dit/ stöttade dottern som förståss mådde skit  -"Stark å stadig stod jag där. " Så mycket på jobbet under den perioden ...Ingen fara -"Fixar väl jag. "    Sömnlösheten kom som ett brev på posten -Men jag jobbade på. Så stod då ångesten oxå  där å "knackade" på, men inte drog jag ner på tempot inte.   Så nu e hela jag i "uppror", mår riktigt "lågt", gråten e en ständig följe slagare , å sömnen sviker än....Känner jag börjar tappa "fotfästet" en smula.    Så nu är det bara för "fröken duktig "och inse att jag måste bli sjukskriven åtminstone en vecka eller två.  -Tänk ändo...Att det ska va så svårt att lyssna på kroppens signaler , kroppen får ju "skrika" sig hes innan jag Fattar att de är daxs å "bromsa" takten lite.

Skapa flashcards