Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 10 september 2010

Av sus - 10 september 2010 18:34

 * Vuxna barn dömmer sig själva utan förbarmande:


   Detta är det fjärde karaktärs draget för vuxna barn till alkoholister.

   Detta karaktärs drag, är jag i ett nöt skal, men de har blivit mkt,mkt

   bättre. Jag kritiserar ständigt allt jag gör,det mesta jag gör upplever

   jag som dåligt. Även om jag med mitt intelektuell vet med mig att det

   är rätt, så kan jag inte känslo mässigt ta till mig det.  Får man gång

   på annan, som barn höra hur besvärlig och klumpig man är så är de

   något man till slut tror på.  Min måttstock mäter oftast i bara svart

   eller vitt...de där emellan är svårt att hitta.




Av sus - 10 september 2010 18:25

Begriper inte hur *skrattar*  -Testa detta ....Ta höger, måste vara höger, ben lyft de något och rita en cirkel med höger fot i luften...I klockans riktning...Lungt och fint.  Lyft nu höger hand ungefär i höjd med örat rita en 6 i luften.  Hahha...Skumt att de blir så va ???   Hjärnan får rena spelet *skrattar*

Av sus - 10 september 2010 10:02

Fredag och helgen framför oss :) Sj jobbar jag hela helgen, men njuter av fredagen för den e ledig !!!   Har tvättis, ska städa sovrummet -Modell noga *ler*. På efm blir det att gå till simhallen å låta kroppen flyta runt lite   


Funderar på å ta lite fake solning oxå   

på kvällen lär de bli hemmavid med          

Så en popcorn skål till de    

Skapa flashcards