Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av sus - 27 augusti 2010 07:40

   Fredag å jag e ledig idag, men sen jobbar jag resten av 

                                      helgen , så den här dagen ska jag njuuta av -Fullt ut !!!


Denna fredag bjuder på lite schopping och luncha i stan med dottern å barnbarnet !!

Men först ska jag ta å fixa räkningarna, skönt å ha de gjort, så ser jag oxå om de blir

några slantar över till min schopping runda . Haha...kanske man får nöja sig med fönster schopping *skrattar*  -Känns ju onekligen ibland som man inte gör annat än betalar räkningar med löningen. //  Nu ni är jag heligt less på den där "Någon". Någon är det "väsen" som roar sig med att flytta runt här på mina grejjor. Hängde min huvtröjja snyggt å prydligt i hallen igår - Men inte fasiken hängde den där inte -Den låg på sängen ???   -Ni ser...Vem hade lagt den där -Inte jag, klart jag minns var jag gör av grejjorna  .  Skulle då ta en cigg på balkongen, därute ligger alltid mitt cigg paket   -Alltid !!!    Så jag begriper inte varför jag fick rusa runt å söka efter dom ???       För att sen hitta dom i köket ??   Den här Någon gör att min största "hobby" är att "snurra" runt å leta efter prylar.  -Jag letar å letar, å aldrig är grejjorna där jag la dom ?????    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards