Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av sus - 25 augusti 2010 19:00

Ska de va så svårt då....-I dag har de regnat  , kan man lätt påstå..Fullkomligt öst ner.  Tygskor...Dyng sura fötter, när ska jag hajja, att dom inte stoppar för regn ?? Huvvtröjjan gick å vrida ur, varv efter varv.... Haha...Tro mig ja blir lika förvånad varje gång.  Tänk va att de ska vara sånt omöjligt projekt att införskaffa gummistövlar å en regnjacka. Imorron löning = Då jäklars blir de gummistövlar köpta, tänk va ja kankse ska slå på stort å trycka in mina 39:or i ett par Blommiga , eller varför inte ett par stövlar me döskallar på ???  Haha.....-Den som lever får se :)

Av sus - 25 augusti 2010 11:27

  Va  vad hade jag varit Behjälpt av som barn ??  Jag tänker...kommer fram till att de viktigaste hade nog varit att -Någon berättat för mig om alkoholism, att man hemma hade "Talat sanning om problemet."   Allt negativt går att vända till positivt...bara man vet hur !!!   Min önskan är att den icke missbrukande föräldern slutar att förneka problemet...Det är alltid lättare för barn att klara av det som är "känt" än att deala med en hemlighet !!!  Få ditt /dina barn att verkligen, på riktigt förstå att alkoholism är aldrig någonting som någon annan människa kan föråsaka.....-Tro mig.....Som barn tar man annars väldigt lätt på sig skulden.

Av sus - 25 augusti 2010 09:39

 Min hjärna jobbar på att vakna, och till hjälp har den ex antal koppar med kaffe 

 -  Goder morron :)   Trotsade mitt förstånd i morse och satte på nyheterna på

  tv...Men stängde snabbt av igen....Känns inte som någe mega positivt sätt att starta dagen med allt "eländes" elander. Istället laddade jag steron med 

Winnerbäck betydligt mer upppiggande :) Så nu sitter jag här muntert och trallar  me i refrängerna .   Nu är min dotter på väg till läkaren för att göra ctg på sin 

   son , hoppas,hoppas allt går bra, och att de inte visar nå konstigheter.  Mina tankar

 är med dom hela dagen idag     


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards